BAKIM ANLAŞMASI

 

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir ?

Kurumsal bakım anlaşması, kurumlara yönelik Sunucu, Bilgisayar, Notebook, Yazıcı ve Çevre birimlerinin her türlü donanım ve yazılım problemlerinin anlaşmaya dahil edilen ve anlaşma süresi içerisinde, en hızlı şekilde sorunun çözülme garantisini verdiğimiz servis hizmetimizdir.

 

Kimler Yaptırmalıdır ?

Anlaşma dahilinde olan tüm cihazların ve çevre birimlerinde meydana gelebilecek sorunlar dolayısıyla işinizin aksamaması için anında müdahele edilmesi gerekebilir, kazançlarını riske atmak istemeyen kurumlar mutlaka bakım anlaşması yapmalıdırlar.

 

Ne Tür Hizmetleri Kapsar ?

Anlaşma başlangıç tarihinden itibaren Teknik Servis Hizmeti

+ Yerinde Servis Hizmeti
+ Uzaktan Yardım Hizmeti ücretsiz olarak verilir.
+ Bakım Anlaşması sürecince 4 ayda bir kez periyodik olarak bakım yapılır.

Periyodik Bakımda Neler Yapılır ?

1 – Bilgisayardaki gereksiz program ve dosyaların temizlenmesi,
2 – Bilgisayar bileşenlerinin yaşam analizi,
3 – Bilgisayar yazılımlarının stabil çalışabilme kontrolü,
4 – Network bağlantı elemanlarının kontrolü ve onarımı,
5 – Daha verimli çalışabilmek için gerekli değişikliklerin tespiti,
6 – İşlem bitiminden sonra bilgisayarda yapılanların detaylı dökümünün firma yetkilisi ve çalışanı ile paylaşılması.

 

Avantajları Nelerdir ?

1 – Her zaman öncelikli servis hizmetine sahiptirler.
2 – Sözleşme süresi içerisinde hiçbir servis ücreti ödemezler.
3 – Uzak Masaüstü Desteği ile problemleri 1-30 dakika arasında giderilir.
4 – Firmamız tarafından ürün alımlarında özel indirimlere sahip olurlar.

 

Nasıl Yapılır ?

Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında talepler doğrultusunda mühendislerimizle beraber, işletmenin ana bilgisayar yapılandırması çıkartılarak analiz gerçekleştirilir ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir bilgilendirme yapılır. Takip eden süreçte firmaya özel sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre belirlenecek ekip ile, işletme bilgisayarlarında müşterinin tayin ettiği bir zamanda toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.


Danışmanlık ve Yerinde Servis Hizmetlerini sağladığımız ürün gruplarından bazıları,

Yazılım Bakım

• Sunucu İşletim sistemleri,
• Kişisel Bilgisayar İşletim Sistemleri,
• Ofis Yazılımları,
• Yedekleme Yazılımları,
• Güvenlik Yazılımları,
• Antivirüs yazılımları.

Donanım Bakım

Windows tabanlı sunucular, Kişisel Bilgisayar ve çevre birimleri için marka bağımsız bakım ve onarım sözleşmeleri kapsamında yerinde servis hizmetlerinin sağlanması, Bir çok alternatifin yer aldığı bakım onarım sözleşmesi seçeneklerinin yanı sıra müşterinin ihtiyacı ve talebi doğrultusunda, müşteri ihtiyacına özel, esnek gelişmiş hizmet seçenekleri de sağlanmaktadır.